Út a cél felé

Út a cél felé

A villanyszerelés előtt

2022. november 27. - Balázs21

Mint azt írtam legutóbb a puszta szerencsének köszönhettem azt, hogy megtaláltam a hivatásom. Ezt szó szerint kell érteni ugyanis fémiparban kezdtem gépi forgácsolóként, de biztos tudjátok van azaz érzés mikor rájöttök, hogy valamihez nagyon nincs érzéketek. Na igen. Hajszálpontoson reszelgetni azt a vackot nem buli főleg nem ha nincs hozzá kézügyességed. Felmerülhet a kérdés, hogy hogy lehet az , hogy valakinek nincs érzéke a reszeléshez fűrészeléshez?! Máig nem tudom lehet a kamaszkori trógerság vagy csak szimplán ez is olyan mint a festés egyeseknek művészet másoknak ,,khm" (nekem) pedig összemázolt valami. Szakmát akartam váltani eleve rossz döntéseket hoztam eleve úgy akartam elmenni erre a szakra, hogy ez jól keres mindent megadhatok majd a családomnak. Na nem remélem valaki ezt olvassa és tanul belőle, sose csinálj valamit úgy, hogy azt se tudod mi az. Irónikus ugyan, de a villanyozást is így találtam meg haverok által, hogy ez majd jó lesz. Adta isten jó lett.. 
Persze a villanyszerelés előtt pontosítva a tanulmányt, volt egy kis hiba mégpedig a családi nyomás mivel nem igazán akartak engedni szakmát váltani. Lógtam. Keményen. Kb fél évet lógtam el a suliból azt hihetnétek, hogy haveroztam vagy haza mentem, de nem. Mászkáltam a városba órákon keresztül mivel ilyenkor még mindenki suliba volt otthon meg mindig volt valaki, de év végén sikerült kiszenvedni a szakma váltást nyilván ehez sokat tett hozzá, hogy nem igazán voltam osztályozható. 
Tanulsága van a sztorinak, ha valaki, bárki úgy érzi hogy nem találta meg az igazi hivatását akkor keressen tovább. Ezt pár sorba foglaltam erősen nagy vonalakban de ez 1 év leforgása volt sok gondal mind a családomnak mind nekem és mind az iskolámnak. 
Fontos a papír, de semmivel sem leszel előrébb, ha végig csinálsz 3 évet a semmiért mert sosem fogsz benne dolgozni, minthogy inkább keresgetnél egy kicsit és jobban utána járnál a dolgoknak. Én magam 2 év vesztes vagyok, máig nem éreztem ennek fájdalmát a saját életemben, leszámítva azokat az eseteket amikor mások nem így gondolják.

A bejegyzés trackback címe:

https://utacelfele.blog.hu/api/trackback/id/tr4317988534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása