Út a cél felé

Út a cél felé

Blogom célja

2022. november 27. - Balázs21

Sziasztok Balázs vagyok 21 éves
Ebben a blogban megszeretném veletek osztani, hogy mivel is foglalkozom és mik a céljaim melyek szerintem jelenleg Magyarországban teljesen megvalósíthatók. Villanyszerelőként dolgozom a célom pedig az anyagi függetlenség, ehez kapcsolódik a számomra szent ige ,,ne azért élj, hogy dolgozz azért dolgozz, hogy élj.
családom egészség ügyes apám pedig Belgiumban dolgozik a svájci frankos hitel miatt. 
Elszeretném mesélni, hogy mi is vezetett oda, hogy teljes hátrányból fiatalon össze tudjam magam szedni és kezdjek valamit az életemmel. Kíváncsi vagyok, hogy rajtam kívül hányan vannak akik nagy álmokat dédelgetnek mégsem sikerül egykönnyen előrébb jutniuk, legyen az egy hátráltatás akár család részéről vagy szimplán az élet nem osztott jó lapokat .
Azért is találtam jó ötletnek mert nem nagyon találkozok olyan emberekkel akik szívesen mesélnének az építőipari életről nem pláne fiatalon nem pláne a pénz keresésről és a sok téves infóról amivel etetik a népet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://utacelfele.blog.hu/api/trackback/id/tr2917988728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása